1835-ci ildə atası vəfat etdikdən sonra Y.K.Yakobsen onun Kopenhagen daxilində yerləşən kiçik pivə zavodunun rəhbərliyinə keçdi. Sonunda o, daha böyük sərin saxlama sahəsi olan yeni bir pivə zavoduna ehtiyacı olduğuna qərar verdi. Bu səbəbdən, Kopenhagendən kənarda suyun axdığı bir təpənin üstündə yeni bir pivə zavodu tikdi. Beləliklə, 1847-ci ildə Carlsberg yarandı.
Y.K. Yakobsen sözün əsl mənasında pivə hazırlamaq üçün anadan olub. 1847-ci ildə o, Carlsberg-i təsis etdi.
Təsisçimiz Y.K. Yakobsenin yalnız bir övladı - Karl Yakobsen adlı bir oğlu var idi. Carlsberg şirkətinin onun adını daşıdığını bilirdinizmi?
Aralarında yaxşı münasibət varmış kimi görünsə də, bu, o qədər sadə deyildi.
Y.K. Yakobsen hadisədən pivə zavodunu yenidən və bu dəfə yanğına davamlı materiallarla modernləşdirmək üçün istifadə edir. Beləliklə, dağıdıcı bir fəlakət olsa da, Y.K. Yakobsen qətiyyətli idi və qısa müddətdə daha da yaxşı pivə zavodu tikdi.
Daha sonra məhsulun keyfiyyətini yaxşılaşdıran və satışın artmasına kömək edən soyutma sistemi quraşdırır.
Yakobsenin oğlu Karl Avropada pivə istehsalı prosesini öyrəndikdən sonra vətəninə qayıdır. O, yeni tikilmiş Annex pivə zavodunda öz pivəsini hazırlamağa dəvət olunur.
Yakob Kristian ixrac biznesinə 1800-cü illərin ikinci yarısında digər təşəbbüslər arasında gəmilərlə Carlsberg pivələrinin qutularını Böyük Britaniya, Çin və Hindistana göndərməklə başlayır və bu ölkələr sırasında hətta Avstraliyanı da nəzərdən keçirir.
Bundan xeyli sonra, 1954-cü ildə Böyük Britaniya Carlsberg-in ən böyük ixrac bazarına çevrilir. Bu zaman Carlsberg pivəsi ilə yüklənmiş gəmi hər 12 gündən bir Şimal dənizi üzərindən üzürdü.
Yakob Kristianın və Karlın özünün tikdiyi binaların əksəriyyəti bu gün Mərkəzi Ofisimizin də yerləşdiyi Kopenhagendəki Carlsberg sahəsində hələ də fəaliyyətdədir.
Pivəbişirən Y.K. Yakobsen 1847-ci ildə Carlsberg pivə zavodunu tikəndə, təbii ki, tövlə də tikilmişdi.
1903-cü ildə Carlsberg özünün qablaşdırma zavodunu tikdi və o vaxtdan pivə zavodu butulkaları tacirlərə çatdırmağa başladı. Bu isə atlara olan ehtiyacı artırdı və 1925-ci ilə qədər Carlsberg 200-ə yaxın at sahibi oldu.
Y.K. Yakobseni bir sual hərəkətə gətirmişdi: Ən yüksək keyfiyyətdə ən yaxşı pivəni necə hazırlamaq olar? 1875-ci ildə o, pivənin kimyasını və tərkibində olan orqanizmlərin fiziologiyasını anlamalı olduğuna əmin olaraq Carlsberg Tədqiqat Laboratoriyasını yaratdı.
Bir pivəbişirən kimi Y.K. Yakobsen bütün həyatını daim yeni biliklər əldə etməyə sərf etmişdi. Yeniyetmə ikən o, Təbiət Elmlərinin Yayılması Cəmiyyətində H.C. Orstedin verdiyi mühazirələrdə iştirak etmişdi. Burada o, elmi kəşflərin bir sıra sənayelərdə məhsuldarlığı və keyfiyyəti necə artırdığını başa düşmüşdü. O, eyni şeyin pivə hazırlamaq üçün də keçərli ola biləcəyini əsaslandırdı.
Keçmişdə pivəbişirmə nəticəsi əvvəlcədən proqnozlaşdırıla bilməyən bir proses idi və çox zaman içməyə yararsız pivə əldə edilməsi ilə nəticələnirdi.
Lakin 1883-cü ildə Carlsberg Tədqiqat Laboratoriyasında pivə sənayesində inqilab yaradacaq yeni bir üsul kəşf edildi.
Carlsberg Tədqiqat Laboratoriyasında pH şkalasının ixtirası ilə Carlsberg hər bir pivənin keyfiyyətinin yüksək səviyyədə olmasını təmin edə bildi.
O vaxtdan bəri bütün sahələrdə pH şkalasından saysız şəkildə istifadə olunmuşdur.
Carlsberg Fondu dünyanın ən qədim sənaye fondlarından biridir. Burada nəhəng pivə istehsalı müəssisəsi tədqiqatlar və elm, incəsənət və mədəniyyətə dəstək sayəsində inkişaf edir.
Carlsberg Fondu Carlsberg A/S-nin əsas səhmdarıdır və səhmlərə nəzarət vasitəsilə pivə zavoduna həlledici təsir göstərir.
Carlsberg Fondu təbiət elmləri, sosial və humanitar elmlər daxilində gələcəyə yönəlik və innovativ beynəlxalq teoretik araşdırmaları - bizi bacarıqlarımızı artıran, qlobal problemləri həll etməyə kömək edən və cəmiyyətə fayda verən fundamental tədqiqatları dəstəkləyir.
Karl pivə istehsalında uğur qazanır və yeni “New Carlsberg” (Yeni Carlsberg) pivə zavodunun açılışını edir. O və atası Y.K. indi rəqibdirlər və Y.K. öz pivə zavodunun adını “Old Carlsberg”-ə (Köhnə Carlsberg) dəyişir.
Karl ilə Y.K. Yakobsen barışır.
Y.K. Yakobsen Roma səfəri zamanı vəfat edir. Bir il sonra Carlsberg Fondu “Old Carlsberg”-in mülkiyyətini və idarəçiliyini öz üzərinə götürür.
Karl Yakobsen “Carlsberg Breweries”-in ilk baş direktoru olur.
Karl Yakobsen “Kiçik su pərisi” heykəlini Kopenhagen şəhərinə bağışlayır.
Edvard Eriksen tərəfindən hazırlanmış heykəl kral solo balerinası Ellen Prays de Plandan ilhamlanıb. 23 avqust, 1913-cü ildə heykəl Langelinie-də ucaldılmışdı.
Karl Yakobsen Kopenhagenin Frederiksberq şəhərində vəfat edir.
“Carlsberg Breweries”-in ilk baş direktoru kimi o, işçilərinə səkkiz saatlıq iş günü təyin etmişdir.
İlk xaricə lisenziya verilir və Carlsberg ilk dəfə Danimarkadan kənarda Kiprin “Photos Photiades Breweries” şirkətinin pivə zavodlarında lisenziya əsasında hazırlanır
Carlsberg və Tuborg birləşərək “Carlsberg Breweries” və “Tuborg Breweries”, “The United Breweries A/S”-ni yaradırlar.
Carlsberg Asiyada ilk pivə zavodunu Malayziyada tikir. Sonrakı illərdə həm Avropada, həm də Asiyada bir sıra yeni pivə zavodları açılır.
Kopenhagen xaricindəki bir təpədə kiçik regional bir pivə zavodu kimi yarandığı gündən etibarən Carlsberg Group hazırda bir çox ölkədə fəaliyyət göstərən beynəlxalq bir oyunçudur.
Amma səfər bununla başa çatmır.
“Carlsberg” dayanıqlılıq sahəsində liderdir və SIFIR karbon izi, SIFIR su itkisi, SIFIR məsuliyyətsiz istehlak və SIFIR bədbəxt hadisə mədəniyyəti ambisiyaları ilə yeni davamlılıq proqramı olan “Birlikdə Sıfıra Doğru” proqramını başladır.
Carlsberg plastik tullantıları azaltmaq üçün “Snap Pack” də daxil olmaqla bir sıra inqilabi yeniliklər elan edir.
Carlsberg dünyanın ən çox suya qənaət edən pivə zavodlarına sahib olmaq üçün suyun təkrar emalı zavodu açır
Carlsberg biotexnologiyaya əsaslanan və bütünlükdə təkrar emal edilə bilən butulkaları istehlakçılara təqdim edir
“Birlikdə SIFIRA doğru və daha İrəli” adlı yeni Ətraf mühit, Sosial və İdarəetmə (Environmental, Social and Governance) proqramında məqsədlər yenilənmiş və yeni hədəf sahələri müəyyən edilmişdir. Bunlara tarlalardakı arpadan tutmuş əldə olan pivəyə kimi 2040-cı ilə qədər bütün dəyər zənciri üzrə xalis sıfır karbon emissiyasına nail olmaq üçün görüləcək tədbirlər planı daxildir.
Bu gün pivə portfelimiz yerli güclü markalarla beynəlxalq premium markalar, kraft və xüsusi növ pivə markaları və alkoqolsuz pivələr də daxil olmaqla, 140-dan çox əsas pivə markasını əhatə edir.
Biz 150 bazarımızın hamısında bu gün və sabah daha yaxşı pivə hazırlamaq üçün çalışırıq. Biznesin məsuliyyətli və davamlı şəkildə aparılması bu məqsədi dəstəkləyir və həm səhmdarlarımıza, həm də cəmiyyətə fayda gətirmək üçün səy göstərməyə həvəsləndirir.