Carlsberg Group özünün yeni dayanıqlı inkişaf proqramı - Together Towards ZERO çərçivəsində 2030-cu ilə qədər özünün pivə zavodlarında karbon tullantısını istisna etmək və su sərfiyyatını iki dəfə azaltmaq öhdəliyini götürmüşdür.
Together Towards ZERO – iqlimin dəyişməsi, su ehtiyatlarının çatışmazlığı və insan səhhətində problemlər kimi qlobal çağırışlar dövründə cəmiyyət və ətraf mühit üçün fayda yaradan məhsullara olan istehlakçıların artan tələbatına cavabdır. Proqram Carlsberg Group-un «SAİL’22» (“Yelkənlər 22”) strategiyasının bir hissəsidir və bura dörd strateji uzunmüddətli məqsəd daxildir: SIFIR karbon izi, SIFIR su itkisi, SIFIR məsuliyyətsiz istehlak və SIFIR bədbəxt hadisə. Bunlardan hər birində ayrıca məqsəd göstəriciləri vardır (bax. Əlavə 1-də icmal).
Together Towards ZERO proqramı elmi yanaşma tətbiq etməklə aparıcı beynəlxalq ekspertlərlə əməkdaşlıq çərçivəsində işlənib hazırlanmışdır. O, BMT-nin Dayanıqlı inkişaf məqsədlərinə cavab verir və İqlimin dəyişməsi haqqında Paris razılaşmasında müəyyən edilmiş baza məqsəd səviyyəsinin hüdudlarından kənara çıxan karbon ayrılmasının azalmasına nail olmağa yönəlmişdir.
SIFIR karbon izi
SIFIR su itkisi
SIFIR məsuliyyətsiz istehlak
SIFIR bədbəxt hadisə
Uzunmüddətli strateji məqsədlər və hərəkətlər Carlsberg Group-un “Pivəni daha yaxşı bu gün və sabah üçün hazırlayırıq” mövcudluq mahiyyəti ilə diktə edilir. Özünün cəsarətli məqsəd göstəricilərinə nail olmaq üçün Qrup aparıcı dünya ekspertləri ilə birlikdə işləməyə davam edəcək. Sarsılmaz elmi bünövrəyə əsaslanaraq Qrup, özünə yol açan ixtiralar, məsələn, pH şkalası, mayaların təmiz bitkiləri və iqlim şərtlərinə davamlı dənli bitkilər üçün ev olan Carlsberg Group-un Tədqiqat mərkəzinin rəhbərliyi altında gənc alimlər cəmiyyətini yaradacaq. Carlsberg Group-un Gənc alimlər cəmiyyəti Qrup və cəmiyyət üçün üstünlüklər yaratmaq üçün sabit inkişaf prinsiplərinə əsaslanan karbon ayrılması, su və pivə hazırlanması sahəsində elmi tədqiqatların gələcək inkişafına yardım göstərəcək.
Kees ’t Hart (Cees 't Hart), Carlsberg Group-un prezidenti və baş icraçı direktoru:
«İqlim dəyişikliyi və su çatışmazlığı kimi qlobal çətinliklər birgə hərəkətlər tələb edir. Together Towards ZERO proqramına başlamaqla biz «Sail’22» (“YELKƏNLƏR 22”) strategiyamız çərçivəsində sabit inkişaf sahəsində elmi tədqiqatlara və tərəfdaşlığa əsaslanan yeni sahə standartlarını müəyyən edirik.
Biz pivə zavodlarımızda 2030-cu ilə qədər karbon ayrılmasını sıfıra endirmək və suyun istifadəsini iki dəfə azaltmaq öhdəliyini götürürük. Bizim üçün ilk addım 2022-ci ilə qədər bərpa olunan mənbələrdən elektrik enerjisinin istifadəsinə keçid və su çatışmazlığı olan seçilmiş regionlarda ümumi su ehtiyatlarının qorunması üçün tərəfdaşlarla əməkdaşlıq olacaq. Mən əminəm ki, məqsəd göstəricilərimizə nail olmağa can ataraq biz səmərəliliyin yaxşılaşdırılmasına nail olacaq, riskləri azaldacaq və yerli cəmiyyətlərlə və ətraf mühitlə harmoniyada mövcud olacaq biznesin sabitliyini təmin edəcəyik.
Bizim dəqiq məqsəd göstəricilərimiz və uzunmüddətli strateji məqsədlərimiz şirkətin təsisçisinin düşüncə tərzini əks etdirir – hər zaman kamilliyə can atmaq və elm vasitəsilə cəmiyyətin inkişafına töhfə vermək. Dünyanın liderliyə ehtiyacı var, buna görə biz BMT-nin sabit inkişaf sahəsində Məqsədlərə dəstək olaraq gələcək dünyanın yaxışlaşdırılmasını birinci məqsədə çevirdik».
Tom Diley (Tom Delay), Karbon fondunun icraçı direktoru (Carbon Trust):
«Yaxşılaşmalara sadəcə nail olmaq kifayət deyil. Carlsberg Group-un uzunmüddətli strateji məqsədləri elmin qlobal istiləşmə səviyyəsinin 2 °C-dən aşağı məhdudlaşdırılması üçün zəruri hesab etdiyi karbon ayrılmalarının azaldılması hüdudlarından kənara çıxır. Carlsberg Group, sabit gələcəyin təmin olunması üçün iddialı uzunmüddətli biznes strategiyasını hazırlayaraq dünyanın bu gün üzləşdiyi ən kəskin ekoloji problemlər sırası üzrə lider mövqeyini tutmuşdur».
Yoxem Verbern (Jochem Verberne), Ümumdünya vəhşi təbiət fondunun (WWF) beynəlxalq əməkdaşlıq üzrə direktoru:
«Ümumdünya vəhşi təbiət fondu və Carlsberg Group birlikdə əməliyyat fəaliyyətində su risklərini və şirkətin su ehtiyatları üzrə mövcud strategiyasını təhlil etmişdirlər. Biz şadıq ki, nəticədə Carlsberg Group digər şirkətlərin riayət edə biləcəyi istiqamət müəyyən etdi. Qrup anlayır ki, uzunmüddətli perspektivdə insanlar, planet və biznes üçün su ehtiyatlarından istifadə imkanlarını təmin etmək üçün su ehtiyatlarından məsuliyyətli idarəetmə üçün pivə zavodlarının səviyyəsində texnoloji irəliləyiş, eləcə də yüksək riskli suaşıran hovuzlarda maraqlı olan digər tərəflərlə əməkdaşlıq tələb olunur».
Carlsberg Group-un bir hissəsi olaraq Carlsberg Azerbaijan, həmçinin Azərbaycan bazarında bu qlobal strategiyanı tətbiq edəcək. Qeyd etmək lazımdır ki, sosial cəhətdən məsuliyyətli şirkət olaraq, Carlsberg Azerbaijan dayanıqlı inkişaf sahəsində həm daxili, həm də xarici sosial proqramları dəstəkləyir. Belə ki, son illər ərzində şirkətdə ehtiyatlara qənaət üzrə proqramlar həyata keçirilir. Bundan əlavə, şirkət Abşeron rayonunun inkişafına yönəlmiş layihələri dəstəkləyir və müxtəlif ictimai təşkilatlara xeyriyyə yardımı göstərir. Belə ki, məsələn, 2014-cü ildə Şirkətin maliyyə dəstəyi ilə və Milli Olimpiya Komitəsi ilə əməkdaşlıq daxilində Milli parkda hətta məhdud imkanları olan insanların istifadə edə biləcəkləri idman meydançası tikilmişdir. Bundan başqa, 2015-ci ildə şirkət tərəfindən Şamaxı şossesində tikinti-təmir işlərinin aparılmasında yerli bələdiyyə orqanına dəstək göstərilmişdir. 2016-cı ildə Carlsberg Azerbaijan Bakı şəhərinin Yol polisi departamenti ilə əməkdaşlıq daxilində hər il bütün dünyada pivə şirkətlərinin qeyd etdiyi Ümumdünya Məsuliyyətli pivə istehlakı günü ilə bağlı ayıq sürücülüyə həsr edilmiş aksiya təşkil etmişdir. Bundan başqa şirkət texniki məqsədlə istifadə olunan suyun təkrar istifadəsi və əməkdaşların iş yerlərində təhlükəsizliyin gücləndirilməsi sahəsində proqramlar həyata keçirir.
1 2015-ci ilin müqayisə bazası. Hazır məhsuldan karbon ayrılması məhsulun bütün həyat dövrü ərzində karbon izinə aid olur, bu zaman Carlsberg Group-un əməliyyat fəaliyyəti xaricində dəyərin artması zəncirinin təsiri nəzərə alınır. Məsələn, kənd təsərrüfatı istehsalı, nəqliyyat maddi-texniki təminatı və pərakəndə ticarətdə soyutma sistemləri.
2 2015-ci ildən.
3 Məsləhətçi ekspert qrupunun giriş məlumatları əsasən, hər bir bazar aşağıdakı istiqamətlər üzrə (sərxoş halda avtomobilin idarə olunmasının qarşısının alınması, spirtli içkinin həddi buluğa çatmayanlar tərəfindən istehlakı, hamiləlik zamanı spirtli içkinin istehlakı) məsuliyyətli istehlak sahəsində ən vacib məqsəd göstəricisini özü müəyyən edəcək və bunun əsasında birinciliyə malik hərəkətləri müəyyən edəcək.
Əlavə 1. Together Towards ZERO proqramının uzunmüddətli strateji məqsədlərinin və məqsəd göstəricilərinin icmalı:
Uzunmüddətli strateji məqsədlər |
Məqsədli göstəricilər |
|
|
2022 2030 |
|
KARBON İZİ |
· Pivəbişirən zavodlarımızda 0% karbon qazı tullantısı · Hazır məhsulun karbon izinin 30% azalması 1
|
· Pivəbişirən zavodlarımızda karbon qazı tullantılarının 50% azalması · Pivəbişirən zavodlarımızda elektrik enerjisinin bərpa olunan mənbələrdən 100% istifadəsi · Pivəbişirən zavodlarımızda kömürün istifadəsini istisna etmək · Hazır məhsulun karbon izinin 15% azalması 1 · Ətraf mühitə aşağı təsirlə 100% soyutma · Ümumi karbon izini azaltmaq üçün 30 təchizatçı ilə tərəfdaşlıq
|
SIFIR SU İTKİSİ |
· Pivəbişirən zavodlarımızda suyun istifadəsinin 50% azalması · Su çatışmazlığı riskinin yüksək səviyyədə olduğu rayonlarda ümumi su resurslarını qorumaq üçün əməkdaşlığı inkişaf etdirmək
|
· Pivəbişirən zavodlarımızda suyun istifadəsinin 25% azalması · Su ehtiyatlarının çatışmazlığı riskinin yüksək səviyyəsdə olduğu bütün pivəbişirən zavodlarda suyun xüsusi istifadəsinin 2 ql/ql-ya qədər azaldılması imkanlarının öyrənilməsi · Su çatışmazlığı riskinin yüksək səviyyədə olduğu rayonlarda ümumi su resurslarını qorumaq üçün əməkdaşlığı inkişaf etdirmək
|
SIFIR MƏSULİYYƏTSİZ İSTEHLAK
|
· Bazarlarımızın 100%-i məsuliyyətli istehlak sahəsində ildən-ilə yaxşılaşmalara nail olur
|
· Alkoqolsuz pivəni 100% əldəetmə imkanı · Qablaşdırmada və brendlərin aktivləşdirilməsi çərçivəsində məsuliyyətli istehlak haqqında xəbərdarlıq mesajlarının 100% olması · Bazarlarımızın 100%-i məsuliyyətli istehlakı dəstəkləmək üçün tərəfdaşlarla əməkdaşlıq edir |
SIFIR BƏDBƏXT HADİSƏ
|
· Sıfır bədbəxt hadisə |
· Bədbəxt hadisələrin əmsalının ildən-ilə azaldılması |
Korporativ Ünsiyyətlər üzrə Rəhbər
Korporativ Ünsiyyətlər üzrə Rəhbər