Carlsberg Group-un hissəsi olaraq Carlsberg Azerbaijan Birlikdə SIFIRA Doğru (TTZ) strategiyasının ambisiyalarına nail olmaq üçün səy göstərir. TTZ strategiyası dörd əsas ambisiyasından ibarətdir, hansı ki, 2022 və 2030-cu illər üçün individual və ölçülə bilən məqsədlərdən ibarətdir.
Ambisiyalarımız:
Bizim ambisiyalarımız biznesimiz və maraqlı tərəflər (stakeholders) üçün ən önəmli prioritetlərn əsasında təşkil olunub.
TTZ Ambisiyaları haqqında daha ətraflı >>
|
2030 |
2022 |
SIFIR KARBON İZİ |
· Pivəbişirən zavodlarımızda 0% karbon qazı tullantısı · Hazır məhsulun karbon izinin 30% azalması
|
· Pivəbişirən zavodlarımızda karbon qazı tullantılarının 50% azalması · Pivəbişirən zavodlarımızda elektrik enerjisinin bərpa olunan mənbələrdən 100% istifadəsi · Pivəbişirən zavodlarımızda kömürün istifadəsini istisna etmək · Hazır məhsulun karbon izinin 15% azalması 1 · Ətraf mühitə aşağı təsirlə 100% soyutma · Ümumi karbon izini azaltmaq üçün 30 təchizatçı ilə tərəfdaşlıq
|
|
|
|
SIFIR SU İTKİSİ |
· Pivəbişirən zavodlarımızda suyun istifadəsinin 50% azalması · Su çatışmazlığı riskinin yüksək səviyyədə olduğu rayonlarda ümumi su resurslarını qorumaq üçün əməkdaşlığı inkişaf etdirmək
|
· Pivəbişirən zavodlarımızda suyun istifadəsinin 25% azalması · Su ehtiyatlarının çatışmazlığı riskinin yüksək səviyyəsdə olduğu bütün pivəbişirən zavodlarda suyun xüsusi istifadəsinin 2 ql/ql-ya qədər azaldılması imkanlarının öyrənilməsi · Su çatışmazlığı riskinin yüksək səviyyədə olduğu rayonlarda ümumi su resurslarını qorumaq üçün əməkdaşlığı inkişaf etdirmək
|
SIFIR MƏSULİYYƏTSİZ İSTEHLAK
|
· Bazarlarımızın 100%-i məsuliyyətli istehlak sahəsində ildən-ilə yaxşılaşmalara nail olur
|
· Alkoqolsuz pivəni 100% əldəetmə imkanı · Qablaşdırmada və brendlərin aktivləşdirilməsi çərçivəsində məsuliyyətli istehlak haqqında xəbərdarlıq mesajlarının 100% olması · Bazarlarımızın 100%-i məsuliyyətli istehlakı dəstəkləmək üçün tərəfdaşlarla əməkdaşlıq edir |
SIFIR BƏDBƏXT HADİSƏ
|
Sıfır bədbəxt hadisə |
Bədbəxt hadisələrin əmsalının ildən-ilə azaldılması |