Menyu

Brend üzrə mütəxəssis- Marketinq

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Hər bir brend üçün təsdiq edilmiş illik brend planının effektiv şəkildə həyata keçirilməsini və hədəf göstəricilərə nail olunmasını təmin etmək
  • Bütün satış kanallarında şirkətin brendlərinin planlaşdırılan göstəricilərinin (bazar payı, tanıtım büdcəsi, paylama göstəriciləri) əsaslandırılmasında iştirak. Brend hədəflərinə çatmağa yönəlmiş brendlər üçün marketinq fəaliyyətləri toplusu planının (illik brend planı) hazırlanmasına və təsdiqinə kömək etmək

  • Brendlərin bazar mövqeyi, bazar kateqoriyalarının hazırlanması və əsas istehlakçı brendlərinin göstəriciləri (ƏFG) haqqında məlumatları araşdırmaq
  • Razılaşdırılmış illik brend planlarına uyğun olaraq yeni məhsulların buraxılmasının təşəbbüsül

 

Namizədlərə tələblər:

  • ali təhsil (marketinq sahəsində arzuolunandır)
  • beynəlxalq FMCG sahəsində marketinq sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi

 

 Bilik və bacarıqlar:

  • iqtisadiyyatın əsasları, o cümlədən mənfəətin, gəlirliliyin və investisiya səmərəliliyinin hesablanması üsulları üzrə bilik
  • bazar araşdırması metodologiyası
  • distribusiya kanallarının qurulması prinsipləri
  • istehlakçılar, müştərilər və satış komandası üçün müxtəlif promo aksiya üsullarının planlaşdırılması və həyata keçirilməsi
  • satış və distribusiya göstəricilərinin biznes təhlili bacarıqları
  • ünsiyyət bacarıqları (işgüzar ünsiyyət etikası, danışıq və təqdimatların aparılması, qərar qəbulu, şikayətlərin aradan qaldırılması, liderlik, komanda işi, nəticəyönümlülük, öyrənmə və öyrətmə bacarığı)
  • Azərbaycan və rus dillərində sərbəst ünsiyyət, ingilis dili-orta səviyyədən yuxarı

 

Əlaqə

Yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verirsinizsə və bu maraqlı, eyni zamanda çətin iş üçün müraciət etmək istəyirsinizsə, keçidə daxil olaraq, CV formasını doldurub, göndərməyiniz xahiş olunur.

Nəzərinizə çatdırırıq ki, müsahibəyə məhdud sayda namizəd dəvət olunacaq.